Thursday 9 November 2017

Millionær Forex Trader Joseph Nemeth Handel


Millionaire Forex Trader Aksjer Hemmelig strategi for første gang. 804-305-1975 Millionær Forex Trader Joseph Nemeth aksjer strategi og automatisert system som har påvirket tusenvis av liv positivt og planlegger å påvirke enda mer. Hans drøm er å hjelpe folk over hele verden til å bli vellykkede forexhandlere Tekst eller Ring 804-305-1975 for å skaffe eksklusiv informasjon og velge. Millionaire Forex Trader-aksjer Secret Strategy for første gang. 804-305-1975 Million dollar trader Forex trading forex trading for nybegynnere forex trader forex trading tips hvordan man handler aksjer hvordan tjene mer penger tjene penger Mange tak mann Den mest avanserte, fullt automatiserte Forex trading løsning for alle Forex handelsfolk, fra nybegynnere til erfarne handelsmenn. 4X-DAT8482 Advantage 4X-DAT153 I Action-Live Møt Joseph Nemeth Merknad til amerikanske innbyggere - På dette tidspunktet er 4X-DAT0153-programvaren ikke tilgjengelig for innbyggere i USA. I løpet av de siste ti årene har hele Team at Global Profit Technologies, Inc. har dedikert seg til etableringen av det vi mener er den mest sofistikerte, mest komplette, fullt automatiserte frittstående, personlige Forex trading-programvare i verden, kalt 4X-DAT0153. Det er en intelligent, sofistikert, men likevel brukervennlig programvareløsning som automatisk handler Forex-markedene for deg. Hjertebarnet til European Forex mastermind, Joseph Nemeth, 4X-DAT0153 kan samtidig handle et ubegrenset antall valutapar, administrere og overvåke et ubegrenset antall handler i et ubegrenset antall uavhengige handelsstrategier, som kan forhåndsinnstilles innenfor programvare. Det gir penger ledelse på alle handler ved å lukke dem til et forutbestemt overskudd, samt åpne og lukke handler i begge retninger med en enestående grad av nøyaktighet. Det gjør dette AUTOMATISK, non-stop, 24 timer i døgnet, dager, uker, til og med måneder på slutten - alt uten behov for menneskelig innsats, etter den første tradingoppsettet. Det er kraften til 4X-DAT0153. Hvordan fungerer 4X-DAT0153 I stedet for å prøve å forutsi eller gjette hva markedet vil gjøre, følger 4X-DAT0153 automatisk TRENDEN på markedet. Hovedmålene med 4X-DAT0153 er å gjøre det mulig for enhver næringsdrivende fra nybegynner til avansert å automatisere de ulike handelsstrategiene som er integrert i programvaren, som er helt tilpassbare av hver enkelt handelsmann til egen handelsform, risikotoleranse etc. 4X-DAT0153 benytter en proprietær funksjon som heter Lukk alle tilbud, noe som gjør det mulig for hver aktør å konsekvent nå sine forhåndsdefinerte resultatmål, som kombinerer fortjeneste fra både åpne og lukkede bransjer. Et annet viktig element i programvaren er en proprietær modul kalt HARVESTER, som benytter en kombinasjon av unike matematiske sekvenser, algoritmer og et proprietært sett med trendbestemte indikatorer for å følge nøyaktig retning av markedet, for å utføre hver handel tilsvarende. Til tross for sin sofistikering kan 4X-DAT0153-programvare og handelsstrategier lett læres og brukes av alle gjennom de pedagogiske verktøyene som tilbys innenfor 4X-DAT0153 treningsprogrammet. Enkelt sagt, 4X-DAT0153 er fremtiden for Forex Trading Risikoopplysning: Valutaveksling utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoer knyttet til valutahandel. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Global Profit Technologies, Inc. er et børsnotert selskap, handelssymbol: GLPT Alle rettigheter forbeholdt Copyright 2007 - Global Profit Technologies, Inc. 4X-DAT (TM), Fremtidens Forex Trading (TM) og Global Profit Technologies (TM) ) er varemerker for Global Profit Technologies, Inc. Meet Joseph Nemeth Helt siden mine høyskole dager ved University of Alberta i Edmonton, Canada, i midten av 1980-tallet, har jeg blitt fascinert av finansmarkedene - deres rene størrelse, deres raffinement og deres enorme potensial for verdiskapning. Bare tanken på å være i stand til å skape ubegrenset rikdom nesten ut av ingenting, bare ved å bare vite hvordan og hvor å plassere ens investeringskapital, hadde helt invadert tankene mine og har holdt meg i fengsling siden da. Tenk på det: Å ha muligheten til å generere inntekter fra nesten tynn luft, uten mye fysisk arbeid, ville være en drømmekarriere for alle, for ikke å nevne den økonomiske friheten som følger av å lære og ha en slik ferdighet. Så etter noen år på skolen, med hovedroll i matematikk med en mindreårig i det nyutviklede feltet av datavitenskap, håpet jeg å lære alt om investeringer, finansielle tjenester, aksjer, obligasjoner, varer, bank, jevn forsikring og livrenter - alt jeg kunne få hendene mine på. og i 1987, i moden alder av 22, begynte jeg å investere i gjensidig fond. Det tok ikke lang tid (for et par år eller så) for meg å rationalisere at jeg sannsynligvis ville være bedre å velge mine egne aksjer, for egen investeringskonto, og få bedre resultater enn de slemme 8-12 årlige avkastningene, som jeg fikk på den tiden. Plus, jeg ville ikke betale noen forvaltningsavgifter til noen. Derfor ble lesing av Wall Street Journal og Financial Times raskt en viktig del av min daglige rutine. Jeg husker de tidlige dagene av min handels karriere, da jeg laboriously kartlagt ukentlige prisbevegelser av aksjene jeg ønsket å handle, for hånd, for å identifisere de beste inn - og utgangspunkter. (Kjøp lavt, selg høyt.) På noen få korte år erstattet jeg imidlertid mine ukentlige diagrammer med daglige diagrammer, halvdagsdiagrammer og senere selvintervjuer, da de nye nye Internett-teknologiene ga raskere tilgjengelighet og raskere prisdata mer tilgjengelig. I midten av 1990-tallet handlet handel som vi da visste at det begynte å forandre seg fra hovedsakelig grunnleggende til stort sett teknisk, hvor spredning av nyskapede datamaskinbaserte tekniske indikatorer begynte å skape selvoppfyllende profetier for mange av kapitalmarkedene og deres underliggende aksjer og råvarer. Fra midten til slutten av 1990-tallet (inkludert århundreskiftet) så markederne en eksplosjon av nye dataprogrammer, indikatorer og handelsverktøy, hver som lovet å være den neste Hellige Graal og veien til økonomisk frihet. Handel, spesielt i aksjer, ble plutselig blitt mye mer flyktig, og derfor mye mer kaotisk. For å overleve måtte man tilpasse seg og tilpasse seg raskt. År 2000 og 2001 så Nasdaq-krasjet og sammenbruddet av Hi-Tech-markedene, også kjent som sprengning av prikkboblen. Hvorfor brøt boblen Fordi det ikke er mulig å fundamentalt rettferdiggjøre og støtte aksjer med stor pris til inntjeningsforhold på mer enn si 20 til 1. Men i løpet av prikkboblen, 100-1, eller 200-1, var ikke verdsettelser alle det uvanlige. Hvordan handler du en aksje med mindre enn en 1 per aksje i inntjening til 200 per aksjekurs Kort det, rett All sunn fornuft vil si det, men massevansen driver disse aksjene opp og opp og til og med de mest respekterte og pålitelige Wall Street-analytikere utstedte kjøpsanbefalinger. Det var bare galt The Dot Bubble og Stock Market39s etterfølgende sammenbrudd tørket ut de fleste equity daghandlere, inkludert meg selv. I mitt tilfelle var det bare veldig dårlig timing, fordi jeg gjorde korte mange av de oververdierte aksjene (inkl. Yahoo 150, SDLI 250, JDSU 120), men jeg fikk margin, da markedet ble holdt irrasjonelt oppe høyere og høyere, mens de såkalte økonomiske ekspertene fortsatt utstedte KOPI-samtaler. I dag eksisterer mange av disse høyflygerne ikke lenger, mens de som overlevde handler i rene brøkdeler av det de pleide å bruke. Det var litt avskyelig for meg å innse at min investeringsfilosofi og grunnleggende var rett sammen og burde ha gjort meg velstående utover mine drømmer, men i stedet - jeg mistet millioner I ettertid ser jeg denne motgangen som en velsignelse i forkledning - en slags alt skjer for en årsakstype av en hendelse - fordi den lanserte meg på min nåværende karrierevei. Markedsulykket pekte på andre feil i aksjemarkedene. Med selskaper som Enron, HealthSouth, WorldCom og andre, hvor de øverste selskapets ledere var (og mange fortsatt) kokte bøkene for å få aksjeprisene opp, er det ikke bare vanskelig, men nesten umulig for en gjennomsnittlig investor å objektivt vurdere selskapet for investeringsformål. Åpenhet er bare ønskelig tenkning. Så etter disse smertefulle og dyre læringserfaringene la jeg i slutten av 2001 et løfte til meg selv at jeg aldri ville handle eller investere i aksjer eller deres derivater igjen - du vet aldri hvem som skal være den neste Enron Det var noe annet for meg å vurdere, noe som gjør handelslagrene uforutsigbare. La oss si at et selskap som DELL utsteder en dårlig inntjeningsrapport. OK, men hvorfor bør aksjene til et helt annet og ikke-relatert selskap, som Hewlett Packard (HP), bli negativt påvirket, selv om HP39s egen stjernesultat på grunn av bransjens forening. Denne logikken har aldri gjort meg veldig fornuftig, ytterligere håndheve min følelse av at handelsaksjer i det siste har likt mer gambling eller skyting i mørket enn å investere. I FOREX, derimot, hvis det er en hendelse som påvirker en bestemt valuta, vil også andre valutaer bli påvirket, men bare fordi det er et nøyaktig definert og matematisk kalkulert forhold mellom andre kryssvalutapar. Ingenting annet FOREX gjør mye mer fornuftig. I begynnelsen av 2002 begynte jeg å se på FOREX. Selvfølgelig ønsket jeg å vite alt om det. Jeg kjøpte hver bok, handelskurs, DVD og handelsprogramvare jeg kunne få hendene på, og oppdaget at handel utenlandsk valuta var i prinsippet den samme som handelsaksjer. Du går LENGT hvis du tror at valutaen går opp, og KORT hvis du tror at valutaen går ned, uten opptaksregel, som i amerikanske aksjer. I tillegg virket trending ganske vanlig for de fleste valutaer. Igjen gjorde alt mye mening. Jeg åpnet min første FOREX-handelskonto sommeren 2002 og skjønte raskt at jeg var den verste Forex-handleren i live. Hvis jeg skulle gå lang, ville markedet umiddelbart vende seg ned og gå ned, og jeg ville bli stoppet ut. Hvis jeg går KORT, vil markedet gå opp, og igjen ville jeg bli stoppet ut. Det var utrolig. Det virket som uansett hvilken vei jeg handlet om, hvis du hadde stått bak meg og så over skulderen min og handlet nøyaktig motsatt av meg, ville du ha gjort en formue, jeg slette nesten hele min handelskonto, min kone hadde arkivert for skilsmisse (og vellykket fortsatte med det), da plutselig, med en ren ulykke, hadde lykken endelig endret seg. En natt glemte jeg bare å sette stopper på mine handler - og jeg lagde faktisk penger, da jeg ellers ville blitt stoppet ut. Så ved ren ulykke oppdaget jeg at den 1 REGELEN i FOREX-handel aldri noensinne Trade Without Stop-Loss er faktisk utviklet for å gi fordelene til MROKERNE og MARKEDSFAKKERE som er på motsatt side av handelen din. Jeg har aldri brukt stopptap i min Forex trading siden - og jeg har aldri sett tilbake Faktisk begynte jeg å oppleve ekstraordinære resultater ved å IKKE bruke stop-tap. Shorty etterpå kombinerte jeg min No Stop-Loss-tilnærming med min HEDGING-strategi, og resten er historie. Min sikringsstrategi var basert på en enkel premiss om at 1.) uansett den gjeldende trenden, ville jeg aldri forsøke å late som jeg visste hvilken retning markedet ville gå. og 2.) Hvis markedet ville gå mot meg, ville jeg IKKE lukke den tapende handelen, men i stedet åpne umiddelbart en handel i motsatt retning. Nå kan BROKER se på dette da jeg lukker den forrige (taper) handelen ved å parre de to handlene ut. Men jeg ville faktisk holde dem VIRKELIG ÅPNE i mitt sinn, eller på papir. Da, etter at markedet ville gjøre et betydelig trekk i begge retninger, ville en av handlingene naturligvis være en vinner, mens den andre en taper. Så hva er poenget, kan du spørre. Ikke de to handlingene vasker hverandre ut Absolutt ikke Fordi jeg først ville lukke den virtuelle vinneren og da, etter at markedet slått, lukket jeg taperen, etter at bare en delvis retracement - for en samlet samlet WIN, det vil si kombinert fortjeneste . Jeg regnet faktisk ut matematisk hvordan å forvandle en tapende handel til en lønnsom, derfor ble min No Loss trading strategi født. Da jeg begynte å oppleve mer og mer suksesshandel, min egen konto, gikk de åpenbare materialistiske forbedringene i min livsstil ikke ubemerket. Snart begynte mine nære venner å spørre meg om å handle sine FOREX-kontoer for dem. Ting begynte å akselerere, og som andre delte sine vellykkede handelsopplevelser med sine venner og så videre, fant jeg meg selv å hjelpe bokstavelig talt hundrevis av mennesker til å styre deres FOREX-kontoer. I 2006 var jeg gjennomsnittlig over 60 årlig fortjeneste de siste tre årene, handlet for over 1500 venner. Naturligvis ble mitt Global Profit Associates (GPA) - partnerskap vanskelig å administrere, og alt dette arbeidet fikk meg til å bli brent ut. På dette tidspunktet jobbet jeg allerede med teamet av programvareingeniører og teknologiske genier, inkludert Global Profit39s Chief Technology Officer Jozef Slavik på å skape en fullautomatisert datahandel plattform som automatisk ville gjøre alt (og mye mer) jeg gjorde manuelt bruker 18 timer i døgnet, 5 dager i uken, foran en dataskjerm), men uten at jeg er der. På den måten kan noen lykkes med å handle for seg selv. Den eneste utfordringen var å replikere hjernen min, med andre ord, bygge feilfritt et program som ville fullstendig automatisere hele handelsprosessen etter mine handelsregler og min fortjenestestrategier ved automatisk å åpne og lukke alle handler 24 timer i døgnet, hver handel dag på året uten behov for ytterligere menneskelig inntasting, når de første handelsparametrene ble satt. Prosjektet startet i 2004 og utviklet seg raskt til mye mer enn min grunnleggende sikringsstrategi. I dag, mer enn 50.000 manns timer med programmering, teknisk analyse, live testing og eksperimentell handel senere. etter 80 000 linjer med programmeringskode. over 200 000 timer med demo-testing - og mer enn 17 000 000 USD i totalkostnadene til dato 4X-DAT8482 er etter min mening den mest sofistikerte og mest komplette, helautomatiske frittstående, personlige Forex-handelsprogramvaren i verden. Det er helt tilpassbart med ubegrenset antall mulige oppsett for både trend - og utvalgsbaserte markeder, ulike nivåer av risikotoleranse og resultatmål. Det kan handle SIMULTANEOUSLY, et ubegrenset antall valutapar, administrere et ubegrenset antall individuelle handler og et ubegrenset antall handelsstrategier. Det sporer uavhengig av hver enkelt handel, mens den kontinuerlig overvåker alle markeder 24 timer i døgnet, hver handelsdag i året. Det utfører hundrevis av beregninger hvert minutt, sover aldri, gjør ikke følelser i veien, og utfører enhver handel med enestående nøyaktighet, uten å nøle eller utsette, på en måte umulig for ethvert menneske. Jeg inviterer deg til å sjekke ut denne fantastiske teknologien GRATIS - med fri tilgang til våre live-strategier som handler i sanntid, slik at du selv kan se den virkelige effektiviteten til denne programvaren. Først da, etter at du er 100 sikker på at 4X-DAT8482 kan forbedre din handelsopplevelse, bør du begynne å handle med en live-konto. Folk sier at det ikke er noen Hellige Graal, men jeg tror at dette er så nært som noen noensinne har kommet. Jeg ønsker deg det aller beste med suksess på veien for å oppdage ditt eget sanne FOREX-handelspotensial, realiseringen av din personlige, økonomiske og livslang drømmer ved hjelp av denne fantastiske teknologien. og friheten og spenningen av å være en vellykket FOREX-aktør - Joseph T. Nemeth. Suksessen til suksessen min Dessverre er det en epidemi av fiasko i handelssamfunnet. Vi på 4X-DAT8482 søker å rette opp det, selv om det betyr å gi bort de hemmelighetene som ligger til grunn for våre strategier. Vi vil vise deg en bedre måte å handle på. Følgende videoer vil gi deg handelsverktøy som ingenting du noen gang har sett, og disse verktøyene har kraft til å forbedre tradingen din, selv om du bestemmer deg for ikke å bruke vår programvare. Nyt risikofylling: Valutaveksling utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoer knyttet til valutahandel. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Merknad til amerikanske innbyggere - På dette tidspunkt er 4X-DAT8482-programvaren ikke tilgjengelig for innbyggere i USA. Merknad til amerikanske innbyggere - På dette tidspunktet er 4X-DAT-programvaren ikke tilgjengelig for innbyggere i USA Risikoopplysning: Valutakurs utenlandsk valuta på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Vær oppmerksom på alle risikoer knyttet til valutahandel. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Global Profit Technologies, Inc. er et børsnotert selskap, handelssymbol: GLPT Alle rettigheter forbeholdt Copyright 2007 - Global Profit Technologies, Inc. 4X-DAT (TM), Fremtidens Forex Trading (TM) og Global Profit Technologies (TM) ) er varemerker for Global Profit Technologies, Inc.

No comments:

Post a Comment