Tuesday 7 November 2017

Forex Weekend Hull Indikator


Handle Forex weekend gapet Har du noen gang åpnet din trading plattform i begynnelsen av uken bare for å se at markedet har flyttet mye siden den siste handelsdagen uten mellomliggende lys Dette er det som kalles forex weekend gapet. Forex weekend gapet oppstår når det har vært en stor markedskryssende hendelse i helgen når detaljhandel meglere er stengt. Valutaveksling fortsetter imidlertid fortsatt i omverdenen, og hvis helgenshendelsene gir en vesentlig bevegelse av en valuta mot en annen, vil dette gi et gap fordi detaljhandelsmeglerne oppdaterer sine handelsplattformer for å gjenspeile de nye realiteter. Enkelte ledetråder kan føre en næringsdrivende å vite når det kommer et weekendgap. Når det er en stor politisk eller økonomisk begivenhet som vil påvirke etterspørselen på en valuta eller en eiendel, vil dette sannsynligvis gi et weekendgap. Et slikt gap oppstod i råoljeprisen ved utbruddet av den libyske borgerkrigen i februar 2011. Krigen brøt ut på en helg, og førte til umiddelbar bekymring for globale råoljepriser. Dette førte til en 400 pip helg oppadgående gap. En annen forekomst skjedde i helgen da Frankrike stemte ut den pro-austerity Sarkozy-regjeringen og stemte i den fransk-Hollande-ledede regjeringen, som i stor grad var til fordel for en lettelse av strammende tiltak. Påvirkningen på euroen ble følt med et helgeslag til ulempen med hensyn til utgangen av Hellas fra euroområdet og et sammenbrudd av den europeiske monetære union montert. Som forhandler kan weekendgapet gi deg gode penger hvis du vet hvordan du spiller den. Hvordan handler du i et gap Det er praktisk talt umulig å forutse hvilken retning helgenskapet vil ta. Selvfølgelig, hvis du er i en valutaposisjon ved slutten av markedet på fredag ​​og markedets hull i din favør, er du inne for noen gode penger. Men hvis markedet bryr seg mot deg, står du en sjanse for ikke bare å miste handelen, men å miste mer enn ditt stoppmål, som en glidning kan oppstå, skyver deg dypt inn i det røde territoriet. En strategi som egentlig virker handler ikke om å handle gapet selv, men handler gapet nedleggelse. Kloakklukningen er et fenomen som oppstår når markedet innser at årsaken til gapet faktisk ikke var så fantastisk som å opprettholde handelen i retning av gapet. Som sådan vil vi se at handelsfolk avviker gapsposisjoner og handler mot gapet. Vår erfaring har vist at gapet faktisk lukkes i 70 tilfeller. Så rådene om handel med gapet her er å vente på at markedet åpnes, og umiddelbart handle mot gapet ved hjelp av forsvarlig pengestyring. Dette diagrammet illustrerer lukningen av helgeløpet som skjedde etter at EUs finansministre holdt et møte og godkjente bailouts for spanske banker. Dette førte til en oppefterspalt, da dette var en euro-positiv nyhet. Forespørsler om bailout fra flere andre banker og EU-land som Kypros førte imidlertid til at markedsaktørene trodde at vi fortsatt ikke var ute av skogen i forhold til krisen i euroområdet, og handelsmenn umiddelbart begynte å dumpe valutaen, noe som førte til en lukking av gapet da handelsdagen var over. Andre eksempler er vist nedenfor: Dette representerer en mye sikrere måte å håndtere gapet på enn å forlate stillinger som er åpne i helgen. Forex Gap 8211 Hvordan tjene penger fra Weekend Forex Gaps Weekend Forex Gap er en av de mest robuste og lønnsomme oppsettene for å handle i Forex markeder, med de fleste hullene vanligvis fylt innen 24-48 timer på mandag 8216open8217. Ta en titt på 5-minutters diagrammet for Euro-valutaen under og merk hvordan 50 pip gapet på mandagens åpning er fylt innen de følgende 12 timene. Nimble kortsiktige handlende er fading disse gapet beveger seg med høyt vinnende prosenter. Euro Valuta Weekend Forex Gap Down Forex Gap: Euro Weekend Forex Gap It8217s viktig å bruke wide-stop tap ordrer når trading Forex gap som det kan være betydelig negativ ekskursjon før gapet lukkes, faktisk er ikke alle hullene fylt. Posisjonsstørrelsen skal reduseres tilsvarende for å imøtekomme det bredere utgangspunktet. Stopp tap bør være tilpasset den siste volatiliteten i markedet (høyere volatilitet bredere stopp). Du kan måle volatilitet i valutamarkedene ved hjelp av ATR (Average True Range) - indikatoren. Husk at strammere stoppet ditt, jo mer sannsynlig er det at du blir stoppet ut. It8217s er mulig for å øke din vinnende prosentandel på Weekend Gap-spillet ved å bruke fortjeneste som tar mål ved prosenter av et gap som er stengt. Noen handelsmenn vil avslutte halvparten av sin stilling ved 50 lukking av et gap med den gjenværende posisjonen som gir en full avstand i nærheten. Når trading Weekend Gaps er it8217s viktig å være oppmerksom på tilbudsbudsjettene som kan være brede under søndagskveldens åpning. Bare de mest likvide valutaene bør vurderes når vi handler weekendgap: EURUSD, GBPUSD og USDJPY etc. Helg Forex Gap er bare en robust handelsoppsett for mange som vi handler på Forex Trading Pips Signals Program 8211 Klikk her for å lære mer om vår GRATIS Forex Signaler ProgramGap indikator Jeg søker etter GAP indikator som viser hull i priser .. Jeg vil være best hvis jeg kan få det fler tidsramme som jeg kan bruke den i alle tider fram fra 5m til dags tidsramme .. jeg ønsker hvis jeg kan se hull som skjer i hele tiden framover mens jeg holder fast med en gang fram. For eksempel: hvis jeg ser på H4-tiden, må jeg se hullene som kan skje i 5m, 15m, 30, H1, D1 på samme tid i et separet-vindu .. du vet at hull kan oppstå når sterke nyheter eller i åpningen av ukens handel .. Jeg har funnet dette relaterte emnet her, men det er en ekspert mens jeg trenger Det som indikator med de ovennevnte endringene. Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke hadde noen ide om programmering, og jeg trenger din hjelp. Takk på forhånd for din hjelp. Det er noen skript for å gjøre det lagt ut på Metaquotes-kodebase-nettsiden. - tekst (russisk språk) og nedlasting (det er skriptet). Dette skriptet sender all informasjon om hullene i separert fil. - Det andre skriptet er her (tekst og nedlasting). Dette skriptet laster ned dataene (inkludert metaller og så videre) fra en av meglerens server og kontrollerer hullene. Det er noen andre skript for å fylle hullene, men jeg har ikke den. Jeg trenger noe enkelt, men spesifikt som jeg har kunnskap til å gjøre det: Jeg vil gjerne ha en ekspert eller en indikator som gjør dette: Jeg vil at mt4 skal skape for meg en Excel-fil der jeg finner: alle hullene (kun fredag - dager) pris lukket på fredag ​​pris åpen om søndag hvis gapet åpnet Jeg vil gjerne ha den høyeste prisen før prisen gikk tilbake til slutten på fredag ​​og motsatt hvis det gapped ned hvor mange timer det tok for gapet å lukke og når lukkede det. Jeg vil gi deg et eksempel: Jeg vil ha disse verdiene: september 12 2008 stengt på 1.4215 september 15 åpne på 1.4341 høyt (før gapet lukket) 1.4481 den 15. september klokka 6:23 GST gapet stengt 15. september kl.1929 GST Hvis du Har et spørsmål, grunnløs, ble fritt til å svare. Gap i historiedata - Alpari UK Jeg har lagt merke til at det er hull i diagrammet mitt. Og i historikkdataene. Disse to perioder som jeg har lagt merke til er: 20100312 til 20100325 20100507 til 20100610. Jeg bruker Alpari UK. Og det er det samme uansett om det er Live-konto eller demo-konto. Jeg har vært i kontakt med Alpari-støtte, og de fortalte meg en måte å fikse det på. Det var å slette 10-15 data før gapet og deretter oppdatere diagrammet. Vi vil. som sloved det på diagrammet, men da jeg så på historiedataene, var den samme perioden manglende stil. Så jeg kontaktet Alpari igjen og ba om råd. Deretter sender de meg en. cvs-fil som inneholder de manglende dataene for perioden 20100507 til 20100610. Jeg importerte den og gapet var borte. Diagrammet viste seg riktig, og det var også korrekt i historiedataene. Nå har jeg bedt dem om å sende de manglende dataene for den andre perioden også. Men neste uke så Hva skal jeg da, jeg trenger å optimalisere systemet mitt neste uke også, og sannsynligvis vil jeg ikke få 90 modelleringskvalitet hvis jeg ikke laster ned nye historiske data. Men da vil jeg ha disse hullene, siden nedlastingen av historisk stil vil være Metaquote historie. Alpari pleide å ha et nedlastningsanlegg for historiske data på vår nettside, men dessverre er den ikke lenger tilgjengelig. Så hvordan løser man dette problemet når det kommer frem i fremtiden som helgen GAP er ikke så universell - involverer stor pip spredt når megler starter annen megler selv begynner på annen tid - på tidlig mandag - kan være et par timers forskjell f. eks innehaveren av min demo fikk en 2 timers spilleautomat, og den megleren vil behandle disse par timene som weekendspor mellom fredag ​​og mandag, dvs. ekstra dag dvs. en EA er vanskelig, start i bestemte timer, så se etter gap (det må ha vært ufylt ) så etter at du har begynt, må den fylles - noen ganger må den vente til tirsdag og gi oss en overraskelse når den nesten berører taket eller gulvprisen på GAP etter å ha sagt det, jeg vedtar GAP-ideen din daglig 30M diagram antagelse visse timer på dagen - tenk det som gap, da er dette GAP (veldig stort) vanligvis fylt umiddelbart av 3 forskjellige PRISPATTERN i de nærmeste timene ser ganske enkelt ut i det historiske diagrammet - nesten for hver enkelt valutapar du kan laste ned reloaded mine markethours indikatorer som jeg legger opp denne uken i en annen tråd og se hvordan du kan justere ideen din - fortsatt manuell handel, men se bra på historisk diagram - enkelt nok til å bruke essensen til å finne hvilke timer å starte og hvilke timer å forestille seg at det er GAP vil handle i god tid også - god bivirkning en metode som kjører fortjeneste tap av deg vil ikke gjøre deg for moden kutte tap eller kutte fortjeneste forex kan være som - ny ukentlig matematisk differensiering øvelse som våre lekser nøkkelen kan være la indikatoren gi svært få, men svært bekreftelsessignaler hvis det gir svært få høykvalitets (ikke-repaint) signal som har godt potensial for svært store TP pips - vi kunne ha dobbel inngangen, så den mulige ulempen (minus) å være minimal - være kreativ. Det kan lønne seg weekend gapet - Jeg vil ikke gå for det - å satse på det for å lukke gapet, men når det er BIG fastsettelse bar - fra tid til annen. f. eks i dag USDCHF eller CHFJPY kunne vi skrive en indikator først - identifisere stor 30M bar si 50 pip eller over si, hvis du oppdager, er de fleste store (gap) linjer lukket (dvs. U-sving av original trend for å reversere BIG BAR formasjonsprosessen ) vil skje mellom 10 og 19 timer etter at stangen er dannet, så kan vi skrive en indikator for å slå bestemmelsesregelen BAR BRIGHT GREEN hvis sluttkursen er under eller høyere enn bestemmelseslinjeplassen, dvs. innenfor det spekteret av bestemmelseslinjen, dvs. vi bruker gapet konseptet å spille - lukke gapet senere - bør være rimelig lønnsomt for 50 pip fortjeneste (sikkert) hvis du kan gjøre riktig statistikk på 30M på store Yen relaterte eller kryss valuta - ikke på USD relatert. Jeg tror ikke det ville lukke og gi meg overbevisende metodikk i EXCEL-format etter å ha gjort all den nødvendige analysen. Jeg kan sannsynligvis bygge indikatoren på ingen tid og dele skjermbildet med deg via MSN - for å fortelle deg at tilstanden møtte igjen - - eller knip deg til å handle, det vil ikke dele indikatoren med mindre du er en god coder. Hva er weekendgapene i Forex Market i: Trading Sist oppdatert: 25. august 2014 Jeg blir alltid spurt om helgens hull, og om vi kan handle dem og tjene penger eller ikke. Dette er en god sjanse til å ha et innlegg om hullene, for i går åpnet valutamarkedet med noen relativt store hull med mange av valutaparene. Først, la meg fortelle deg hva et gap er og hvorfor de vises på diagrammene. Gap er en tom plass du kan se mellom to lysestaker eller barer. Det vises på diagrammene på grunn av prisbevegelsen i løpet av den tiden som diagrammet ikke var oppdatert, som når markedet er stengt. 8220Gaps8221 er svært vanlige på aksjemarkedet, fordi i motsetning til forexmarkedet, er aksjemarkedet ikke åpent 24 timer i døgnet, og for eksempel åpner New York Stock Exchange (NYSE) klokken 9:30 og lukkes klokken 4:00 Når aksjen åpnes, er det synlige forskjeller mellom i går8217s nær pris og i dag 8217s åpen pris. Og denne forskjellen gjør gapet. Se på flere hull på Netqin Mobile Inc daglig kart (de svarte pilene). Disse hullene er helt normale på aksjemarkedet, og du kan se dem med noe lagerinstrument: Forex-markedet er åpent 24 timer i døgnet og 5 dager i uken. Vi kan sjelden se et gap i valutamarkedet åpentid, med mindre en for sterk prisbevegelse skjer på grunn av en for sterk pressemelding, ellers ser vi ikke et gap. Imidlertid er gap også svært vanlig i valutamarkedet for å danne når markedet er stengt i helgen. De fleste tror at valutamarkedet (forex) er stengt i helgen, men dette er ikke sant. Det er kun stengt for forhandlere, men det er alltid åpent for sentralbankene og de tilknyttede organisasjonene. Valutatransaksjoner gjøres alltid elektronisk og kan ikke stoppes selv i ett sekund. Når markedet er åpent og kjøp og salg fortsetter, går prisen også opp og ned, fordi prisen endres ut fra tilbud og etterspørsel, og når det er tilbud og etterspørsel, endres også prisen. Det er derfor når markedet åpner forhandlerne på søndag ettermiddag klokken 17.00, har prisen en synlig forskjell i forhold til nivået den ble stengt på fredag ​​ettermiddag. Hvis prisen åpnes høyere enn fredag ​​ettermiddag prisen, vil vi ha et gap opp. Hvis det åpnes lavere enn fredag ​​ettermiddag prisen, vil vi ha et gap ned. Kan vi tjene penger fra prisgapene jeg hørte dette de aller første dagene jeg begynte å lære å handle, at 8220 prisen fyller alltid gap8221. Det betyr at hvis prisen åpnes med et gap ned, vil det gå opp for å dekke eller fylle gapet mellom fredag ​​ettermiddag og søndag ettermiddag pris. Hvis den åpnes med et gap opp, så vil det gå ned for å fylle gapet. Jeg har sett at i mange tilfeller er dette sant, og prisen fyller virkelig gapet. Noen handelsmenn bruker dette til å tjene penger. Når de ser det er et gap opp, går de korte og venter på prisen for å fylle gapet og så går de ut. Når det er et gap ned, går de lenge og venter på prisen for å fylle gapet og så går de ut. Jeg har aldri gjort det, og jeg anbefaler deg ikke å gjøre det også. Hvorfor Først og fremst handler jeg ikke basert på hva folk sier. Jeg handler basert på hva jeg ser på diagrammet. Jeg må se et oppsett dannet på diagrammet for å komme inn på markedet. Et gap betyr ikke noe for meg. Folk sier at prisen alltid fyller gapet, men jeg sier hva hvis det ikke gjør det. Hvis du ikke tror meg, bare sjekk diagrammene og se hvor mange hull det er (både forex weekend gapene og hullene vi har på aksjekartene) som ikke er fylt. Mitt andre spørsmål fra disse menneskene er at hvor skal vi sette vårt stoppfall. I mange tilfeller fortsetter prisen å gå mot gapet før det vrir seg og fyller gapet. Og noen ganger vender det seg aldri om å fylle gapet. Så spørsmålet er hvor skal stillingen bli stoppet. Det er ikke noe rasjonelt og teknisk svar på dette spørsmålet. Derfor handler jeg aldri hullene. Det er det. Skriver jeg denne artikkelen for å fortelle deg at du ikke skal håndtere hullene Ja, og nei. Ja, fordi du må vite at du ikke bør handle basert på ryktene som hva folk sier om hullene. Og nei, fordi de siste hullene som vises på diagrammene, kan skape noen sterke lysestake mønstre for oss. USDCHF stengt på 0.91357 forrige uke. I går kveld åpnet den på 0.91735 som er en 38 pips gap opp. Dagens lysestake som åpnet på 0,91357, går ned for å fylle gapet. Hvis den går ned og lukkes som et stort bearish lysestake som dekker en del av den forrige candlestick8217s kroppen, vil vi ha en sterk Dark Cloud Cover: Det er en 47 pips gap ned på EURUSD diagrammer også. Det virker som EURUSD ikke er ivrig etter å gå opp for å fylle gapet, slik at USDCHF går sterkt ned. Hvis dagens EURUSD daglige lysestake lukkes som et lite lysestake uten å fylle gapet, vil vi på en eller annen måte ha en Bullish Abandoned Baby. Selvfølgelig for en Bullish Abandoned Baby trenger vi en Doji. men det er fortsatt greit å ha en liten kropp. Bullish Abandoned Baby må bekreftes av neste lysestake. Men hvis det siste EURUSD daglige lysestaken går sterkt opp og lukker som et sterkt bullish lysestake, så vil vi ha et Bullish Piercing eller Engulfing mønster som ikke trenger å bli bekreftet ved neste lysestake. I tilfelle USDCHF, hvis den virkelig lukkes som en sterk Dark Cloud Cover eller Bearish Engulfing mønster. så vil det ikke trenge noen bekreftelse, og vårt handelsoppsett er fullført. Vi kan ikke si noe for nå. Vi må vente på lysestakerne for å lukke. Det er store hull med mange av de andre valutaparene som USDJPY. GBPJPY. USDCAD. EURGBP, GBPCHF, EURAUD og EURCAD. AUDJPY (les artiklene her og her) åpnet også med en 24 pips gap opp og går ned nå. Jeg vil lukke min andre AUDJPY-posisjon hvis dagens dagens lysestake lukkes som et stort bearish lysestake: Let8217s venter og ser. Hvis du liker å lese mer om hullene, er det allerede noen artikler om LuckScout. Mange av dem er ikke skrevet av meg, men jeg er sikker på at du vil lære mye å lese dem: Hvordan handle med støtte, motstand og hull Hvordan handle med Doji lysestake og Bollinger Bands En Forex Trading Plan forlatt Baby Candlestick Pattern Lysestake Signaler og Mønstre Slik bruker du Bollinger Bands Bli med våre 20.000 lojale følgere Få nå vår e-bok gratis Uansett om du tror du kan, eller du tror du ikke kan, har du rett. - Henry Ford

No comments:

Post a Comment