Thursday 16 November 2017

Forex Trading Journal Xls


Et Excel-basert Forex Trading Journal-regneark. for alle Forex Valutahandlere Spor resultatene dine for alle 8220Currency Pairs8221, pluss (7) ekstra (tilpasses) sporingskategorier. Unik visning og enkel å bruke 8211, selv for grunnleggende Excel-brukere. Spor og analyser både PampL og PIPS 8220At-a-Glance8221 visning av all resultatstatistikk. TJS Home Menu 8211 alle arkene er pent organisert etter kategori. Invester i Forex trading-virksomheten Begynn å spore dine handler i dag Komplett pakke, Engangsgebyr, En lav pris Gratis ubegrenset støtte Kjøp TJS Elite gt Forex 8211 99Trading Journal eksempel (Excel regneark) Trading Journal eksempel (Excel regneark) Takk: 2.262 gitt, 2.340 mottatt Jeg håper dette ikke er ute av kø, men det er også en nettside som heter Trading Journal Spreadsheet Log. GT-lager - Forex - Futures - Alternativer Fyren har laget forskjellige spreadsheet-tidsskrifter for aksjer, futures, alternativer etc. Det har alt normalt oppføringskriterier samt områder for kommentarer. Det vil plotte en egenkapitalkurve og gi seier mot tapdata etc. Jeg kjøpte faktisk futuresversjonen for lenge siden og brukte den ikke. Jeg tror det faktum at jeg ikke brukte det, er en av grunnene til at jeg ikke har vært vellykket. Jeg planlegger å endre det. Jeg vedlagte også et skjermbilde. Åh, det er mindre enn 50. Jeg er ikke tilknyttet selskapet på noen måte. Senest redigert av DavidR 31. januar 2010 kl 03:53. Årsak: stavemåte Takk: 10 gitt, 9 mottatt Hei alle. Jeg har nylig trukket noe av hyllen og støvet av det. Dette var en del av noe jeg jobbet på en stund tilbake, og jeg trenger litt hjelp. Dette er flott hvis noen kan bruke det og for meg å ha de forskjellige diagrammene opp er det som gjør dette interessant. Uansett er dette satt opp for forex, og jeg håpet at noen kunne endre påkjenningene slik at jeg kunne handle ES med det og verdien for hver handel må endres til 12,50 i stedet for at den er for valuta. Hei alle sammen. Jeg har nylig trukket noe av hyllen og støvet av det. Dette var en del av noe jeg jobbet på en stund tilbake, og jeg trenger litt hjelp. Dette er flott hvis noen kan bruke det og for meg å ha de forskjellige diagrammene opp er det som gjør dette interessant. Uansett er dette satt opp for forex, og jeg håpet at noen kunne endre påkjenningene slik at jeg kunne handle ES med det og verdien for hver handel må endres til 12,50 i stedet for at den er for valuta. Ikke handle på denne måten, men for å endre arkverdier til 12,5, gå til Dataark og endre celle T6 til PointPip-verdien du trenger - Jeg vil foreslå 50 for ES og deretter endre din faktor for desimaler til null. En ting å merke seg er det ingen regnskap for provisjoner i dette arket - dette er viktig. Esp hvis du begynner å handle flere kontrakter - det vil redusere fortjenesten vesentlig jeg vil foreslå. Hvordan lage Excel Trading Journal Tracking, En av de viktigste tingene i hvert yrke. Å holde oversikt over data hjelper oss å gå tilbake og analysere for bedre. Slik som i Trading, holder data fra tidligere bransjer oss til å vite hvordan vi utfører, hvordan vi kan forbedre. Du har kanskje hørt fra topphandlerne, at det er flott å holde en Forex trading journal eller en Stock trading journal og fortsette å gå gjennom det nå og da. Journal er ingenting annet enn datatabellen, hvor du vil lagre data som, til hvilken pris du åpnet handelen, til hvilken pris du lukket, hvor mye volum og så videre. Her i denne artikkelen kan du lære å lage din egen Excel trading journal. Hvis du ikke kan lage på egenhånd, kan du bestille for egendefinert journal for bare 2. Kontakt meg Trinn 1. Åpne Microsoft Excel og Opprett nytt, tomt dokumenttrinn 2. Klikk på en hvilken som helst celle for eksempel b3, slik at vi forlater to kolonner over og en rad på venstre tomt. Trinn 3. Nå begynner du å legge til tabelltitlene som Sl. Nei. Dato, klokkeslett, volum, type og så videre. Når du har lagt til, bruker du Merge og Senter-alternativet til å slå sammen to kolonner og justere teksten i midten av trinn 4. Nå for å markere disse titlene, velg alle celler og gå til Cell Styles og velg en standard cellestil og gjør teksten fet. Fra nå av har vi bare opprettet titler til vår Journal. Nå må vi legge til Pre-Data til respekterte kolonner for å unngå å legge dem til igjen og igjen mens du lager en ny oppføring Trinn 5. Opprett et nytt ark og begynn å legge til alle symbolene du handler en under det andre trinn 6. Nå velg alle, Høyreklikk og klikk på Definer navn og skriv Symboler og klikk OK. Trinn 7. Gå nå tilbake til Ark 1, og klikk på kolonnebrevet som svarer til symbolkolonnen, og klikk på Datatabell og velg Datavalidering. Hvis du får en advarsel, velg NO. Nå åpnes nytt vindu, under Tillat rullegardinmeny, velg Liste og i Kildeboks type Symboler og klikk ok. Nå kan du enkelt velge Symbol fra rullegardinmenyen når du vil opprette ny oppføring på samme måte. Vi kan legge til volum, type, hvordan det lukkes og i løpet av NYTT også. Trinn 7. Hvis du vil legge til data i volum, går du igjen til ark 2 og legger til volumene som du vanligvis handler under hverandre, som: Velg alle volumcellene og høyreklikk og velg Definer navn og skriv Volum og klikk OK. Trinn 8. Nå går du tilbake til Ark 1 og klikker på kolonnebrevet som svarer til Volum kolonne og klikker på Datafelt og velger Datavalidering. Hvis du får en advarsel, velg NO. Nå åpnes nytt vindu, under Tillat rullegardinmeny, velg Liste og i Kilde boks type Volumer og klikk ok. På samme måte kan du legge til data på Type, Hvordan lukkes det og Under NYHETER. For hvordan det stengte nå er vi klare med vår egen Trading Journal, slik ser det på at du legger til alt. På dette stadiet kan du lagre denne malen og bruke den som din Trading Journal, eller du kan fortsette å tilpasse, utseendet og legge til formler for å beregne pips og fortjeneste og så videre. I denne artikkelen har jeg brukt Excel versjon 2013, alternativer er det samme selv om du bruker den eldre versjonen. Håper det hjalp deg med å lage din egen Trading Journal, takk for å lese. Hvis du vil ha en tilpasset Journal, kan jeg lage den for deg for bare 2. Kontakt meg her Last ned MetaTrader 5 Copyright 2000-2017, MQL5 Ltd.

No comments:

Post a Comment