Thursday 2 November 2017

Eksponentiell Bevegelse Gjennomsnittet Mq4


MetaTrader 4 - Indikatorer Flytende gjennomsnitt, MA-indikator for MetaTrader 4 Den bevegelige gjennomsnittlige tekniske indikatoren viser gjennomsnittlig instrumentprisverdi for en bestemt tidsperiode. Når man beregner glidende gjennomsnitt, utregner man instrumentprisen for denne tidsperioden. Etter hvert som prisen endres, øker eller øker det glidende gjennomsnittet. Det er fire forskjellige typer bevegelige gjennomsnitt: Enkelt (også referert til som aritmetisk), eksponentiell, glatt og lineærvektet. Flytte gjennomsnitt kan beregnes for et sekvensielt datasett, inkludert åpnings - og sluttpriser, høyeste og laveste priser, handelsvolum eller andre indikatorer. Det er ofte tilfellet når dobbeltflyttende gjennomsnitt blir brukt. Det eneste der flytende gjennomsnitt av forskjellige typer avviger vesentlig fra hverandre, er når vektkoeffisienter, som tilordnes de nyeste dataene, er forskjellige. I tilfelle vi snakker om enkle glidende gjennomsnitt, er alle priser for den aktuelle tidsperioden likeverdige. Eksponentielle og lineære vektede flytteverdier legger til mer verdi til de siste prisene. Den vanligste måten å tolke prisgjennomsnittet på er å sammenligne dynamikken med prishandlingen. Når instrumentprisen stiger over det bevegelige gjennomsnittet, vises et kjøpesignal, hvis prisen faller under det bevegelige gjennomsnittet, er det et salgssignal. Dette handelssystemet, som er basert på det bevegelige gjennomsnittet, er ikke utformet for å gi inngang til markedet rett i sitt laveste punkt, og dens utgang rett på toppen. Det gjør det mulig å handle i henhold til følgende trend: Å kjøpe snart etter at prisene når bunnen, og å selge snart etter at prisene har nådd sin topp. Simple Moving Average (SMA) Enkelt, med andre ord beregnes aritmetisk glidende gjennomsnitt ved å oppsummere prisene på instrumentlukking over et bestemt antall enkeltperioder (for eksempel 12 timer). Denne verdien er så delt med antall slike perioder. SMA SUM (CLOSE, N) N Hvor: N er antall beregningsperioder. Eksponentiell flytende gjennomsnitt (EMA) Eksponentielt glatt glidende gjennomsnitt beregnes ved å legge det glidende gjennomsnittet av en viss andel av gjeldende sluttkurs til forrige verdi. Med eksponensielt glattede glidende gjennomsnitt, er de siste prisene mer verdifulle. P-prosent eksponensielt glidende gjennomsnitt vil se ut: Hvor: Lukk (i) prisen på den nåværende perioden lukkingen EMA (i-1) Eksponentielt Flytende Gjennomsnittlig for forrige periodes lukning P Andelen av å bruke prisverdien. Smoothed Moving Average (SMMA) Den første verdien av dette glatte glidende gjennomsnittet beregnes som det enkle glidende gjennomsnittet (SMA): SUM1 SUM (CLOSE, N) Det andre og følgende glidende gjennomsnitt beregnes i henhold til denne formelen: Hvor: SUM1 er summen av sluttkurs for N-perioder SMMA1 er det glattede glidende gjennomsnittet på den første linjen SMMA (i) er det glattede glidende gjennomsnittet for den nåværende linjen (unntatt den første) CLOSE (i) er den nåværende sluttkursen N er utjevningsperiode. Lineærvektet Flytende Gjennomsnitt (LWMA) Ved vektet glidende gjennomsnitt er de nyeste dataene av mer verdi enn mer tidlige data. Vektet glidende gjennomsnitt beregnes ved å multiplisere hver av sluttkursene i den vurderte serien, med en bestemt vektkoeffisient. LWMA SUM (Lukk (i) I, N) SUM (jeg, N) Hvor: SUM (jeg, N) er summen av vektkoeffisientene. Flytte gjennomsnitt kan også brukes på indikatorer. Det er her tolkningen av indikatorens glidende gjennomsnitt er i likhet med tolkningen av prisgennomsnittet: hvis indikatoren stiger over det glidende gjennomsnittet, betyr det at den stigende indikatorbevegelsen sannsynligvis vil fortsette: hvis indikatoren faller under det glidende gjennomsnittet, vil dette betyr at det er sannsynlig å fortsette å gå nedover. Her er typene av bevegelige gjennomsnitt på diagrammet: Gjennomsnittlig flytende gjennomsnittlig (SMA) eksponentiell flytende gjennomsnittlig (EMA) glatt flytende gjennomsnittlig (SMMA) Lineærvektet flytende gjennomsnitt (LWMA) XP Flytende gjennomsnittlig XP Flytende gjennomsnitt: Im en av Moving Average loyal fans , Jeg liker alle typer kjente Flytende Gjennomsnitt: Enkelt glidende gjennomsnitt, Eksponentielt glidende gjennomsnitt, Glattende glidende gjennomsnitt, Linjært vektet glidende gjennomsnitt, Dobbel eksponentiell flytende gjennomsnitt, Tredje eksponensiell flytende gjennomsnitt og T3 Flytende gjennomsnitt. Jeg liker også å se Flytende gjennomsnittsindikator endrer fargen i henhold til retningen (som rød for opp og blå for ned). Men hvor å finne slike XP Moving Average. Jeg fant det ikke, jeg opprettet det for å nyte det sammen Historikk (jeg husker ikke datoene og klokkeslettet): Nåværende versjon er versjon 4 Men navnet på indikatoren fortsatt kalt xpMA. mq4 Versjon 1, ble omhudet fortiden nå er den ikke lagt til: Feilsøkingsmodus som når du slår på den, vil det ta skjermbilder av hvert kryss for å være et bevis på at indikatoren ikke skriver ut fortiden. Lagt til: Flytende Gjennomsnittlig type 7 JMA. Lagt til: Piler på fargeendringer. Lagt til lydvarsling ved fargeendringer. Endret: Metoden for å endre fargen ved retningsendringen. Lagt til: Signalbuffer lagt til for å gjøre det enkelt å lage en EA basert på xpMA (-1 betyr selgesignal, 1 betyr kjøpssignal og 0 betyr ingenting). Merk . T3MA. mq4 og JMA. mq4 (inkludert) kreves filer for Moving Average type 6 og 7. Vennligst oppdater din xpMA-indikator og xpMA EA-versjonsformular her: Simba, takk for disse endringene, vet du når fargen av linjene endres Ved å se på diagrammer for backtesting, ser det ut som fargen endres umiddelbart før betydelige trekk, men jeg tenker at i levende visning av diagrammene vil fargen ikke endres før flyttingen allerede skjer. Utmerket for 4H og 1H tidsrammer i GBPUSD, USDCHF, USDJPY med innstillinger 34,2,0,0,8. Veldig interessant, enten alene eller i kombinasjon med en SATL for trendfiltrering og til og med for entryexit. Siden ett bilde er verdt tusen ord, se vedlagte bilder. Gratulerer med dine gode indikatorer. Takk så mye for denne Simba. Jeg refererer ikke egentlig til å repaining så mye som når baren faktisk maler. For eksempel, før et stort trekk ned (sannsynligvis i nyhetstid) vil fargen på indikatoren før den store bevegelsen bli rød. Hvis dette virkelig ble rødt før den faktiske prisen droppet, ville det være fantastisk, men jeg tenker at fargen på indikatoren, når handelen lever, ikke faktisk endres til rødt til neste linje gjør sin bevegelse nede. Dette er det jeg snakker om. Takk igjen. SIMBA: Hei Tragapips og Mikejody 1-TRAGAPIPS, jeg har vedlagt en kopi av T3.mq4 og T3MA. mq4, håper de løser problemet ditt, bare lagre dem i eksperter og kompilere dem og du bør være klar og klar til å jobbe med XPMA. Vennligst se vedlegget. 2-MIKEJODY: Jeg vet ikke nøyaktig, men har prøvd denne XPMA-indikatoren i lavere tidsfrister - for å se om den repaints eller ikke - og jeg tror ikke det repaints fortiden. Jeg tror det er et veldig nøyaktig trendfilter for 1h4h timeframes. Anyway Codersguru er den personen som best kan svare på spørringen din. Innstillingsdetaljer er her: Jeg vil gjerne takke deg igjen for denne indikatoren. Jeg har backtested det for de siste 5 månedene, og er opp over 2300 pips. Det er utmerket. Jeg forstår ikke kode i det hele tatt, jeg er bare en vanlig handelsmann. Kan du vær så snill å forklare når indikatoren endrer farge Når du ser på diagrammet, endres indikatoren rød før hvert signifikant trekk ned, og det blir grønt før hvert signifikant trekk oppover. Men jeg kan ikke forestille meg en indikator som forutsi fremtiden. Jeg forestiller meg at i løpet av live trading endrer linjen farge etter flyttingen. Er dette riktig Takk igjen for denne gode indikatoren. Jeg vil gjerne takke deg igjen for denne indikatoren. Jeg har backtested det for de siste 5 månedene, og er opp over 2300 pips. Det er utmerket. Jeg forstår ikke kode i det hele tatt, jeg er bare en vanlig handelsmann. Kan du vær så snill å forklare når indikatoren endrer farge Når du ser på diagrammet, endres indikatoren rød før hvert signifikant trekk ned, og det blir grønt før hvert signifikant trekk oppover. Men jeg kan ikke forestille meg en indikator som forutsi fremtiden. Jeg forestiller meg at i løpet av live trading endrer linjen farge etter flyttingen. Er dette riktig Takk igjen for denne gode indikatoren. Dette er koden for å endre indikatorens farge: for (shiftlimit shift0 shift--) ellers hvis (buffershift-1 0 shift--) ellers hvis (buffershift-1DEMA. mq4 DEMARLH. mq4 DEMA - quick summary Dobbel eksponensiell flytende gjennomsnitt DEMA) er et jevnere og raskere Moving gjennomsnitt utviklet med det formål å redusere lagetiden som ble funnet i tradisjonelle bevegelige gjennomsnitt. DEMA ble første gang introdusert i 1994, i artikkelen Utjevning av data med raskere bevegelige gjennomsnitt av Patrick G. Mulloy i teknisk analyse av Stocks amp Commodities magazine. I denne artikkelen sier Mulloy: Flytende gjennomsnitt har en skadelig lagringstid som øker etter hvert som den bevegelige gjennomsnittlige lengden øker. Løsningen er en modifisert versjon av eksponensiell utjevning med mindre lagringstid. DEMA-indikatorformel DEMA-standardperiode (t ) 21. DEMA er ikke bare en dobbel EMA. DEMA er heller ikke et bevegelige gjennomsnitt for et bevegelige gjennomsnitt. Det er en kombinasjon av en enkelt dobbel EMA for en mindre lag enn noen av de to opprinnelige to. Hvordan handle med DEMA DEMA kan brukes i stedet for tradisjonelle glidende gjennomsnitt eller formelen kan brukes til å jevne ut prisdata for andre indikatorer, som er basert på glidende gjennomsnitt. DEMA kan bidra til å oppdage prisendringer raskere, sammenlignet med vanlig EMA. Slik populær handelsmetode som Moving average crossover, vil få en ny mening med DEMA. Lar sammenligne 2 EMA crossover vs 2 DEMA crossover signaler. DEMA MACD for MT4 Noen av Mulloys originale testing av DEMA-indikatoren ble gjort på MACD, hvor han oppdaget at DEMA-glatt MACD var raskere å reagere, og til tross for å produsere færre signaler ga høyere resultater enn vanlig MACD. DEMAMACD. mq4 MACD3DEMA. mq4 MACD3DEMAv101.mq4 Foruten MACD, kan DEMA utjevningsmetode brukes på ulike indikatorer. Patrick G. Mulloy sier:.Implementering av denne raskere versjonen av EMA i indikatorer som den bevegelige gjennomsnittlige convergencedivergence (MACD), Bollinger-båndene eller TRIX kan gi forskjellige buysell-signaler som er foran (det vil si bly) og reagere raskere enn de levert av EMA. En annen utjevningsmetode utviklet av Mulloy er kjent som TEMA. som er et Triple Exponential Moving Average eller en annen Triple EMA-versjon, utviklet av Jack Hutson - TRIX-indikatoren. Kopier kopi Forex-indikatorer Hei, jeg liker å lage EA (Expert Advisor) ved hjelp av DEMA. DEMA-formelen jeg laget nedenfor ser ut som feil, fordi jeg tester den og det mister penger. Kan du snakke med meg riktig. Jeg heter Jeffrey, og min e-post er jyoungaus (at) yahoo. au. Takk skal du ha. dobbelt ema1 iMA (NULL, PERIODH1, 14,0, MODEEMA, PRICECLOSE, 0) double ema1a iMA (NULL, PERIODH1, 14,0, MODEEMA, ema1,0) double ema2 iMA (NULL, PERIODH1,28,0, MODEEMA, PRIMEKLOSE, 0) doble ema2a iMA (NULL, PERIODH1,28,0, MODEEMA, ema2,0) doble dema1 (ema1 2) - ema1a double dema2 (ema2 2) - ema2a hvis (dema1 dema2) hvis (dema1Moving Averages er blant de mest brukte indikatorene i Forex. De er enkle å sette og enkle å tolke. Tale enkle, bevegelige gjennomsnitt bare måle gjennomsnittlig flyt av prisen i løpet av en gitt tidsperiode. Det jevner ut prisdataene, slik at du ser markedstendenser og tendenser. Hvordan bruke Moving Average Moving Average er en trendindikator. I tillegg til den åpenbare enkle funksjonen, har en Moving Average mye mer å fortelle: I Forex glidende gjennomsnitt brukes til å bestemme: 1. Prisretning - opp, ned eller sidelengs. . Pris plassering - handelsforspenning: over Flytende gjennomsnitt - kjøp, under Flytte gjennomsnittlig - selge. 3. Prismoment - vinkelen til det bevegelige gjennomsnittet: stigende vinkel - mo mentum holder, fallende vinkel - momentum pauser eller stopper. 4. Prisstøtteresistensnivåer. Typer av bevegelige gjennomsnitt SMA - Simple Moving Average - viser gjennomsnittlig pris for en gitt tidsperiode. EMA - Eksponentielt Moving Average - prioriterer de nyeste dataene, og reagerer dermed på prisendringer raskere enn Simple Moving Average. WMA - Weighted Moving Average - legger vekt på de nyeste dataene, og mindre på eldre data. De vanligste innstillingene for Moving Averages i Forex 200 EMA og 200 SMA 100 SMA 50 SMA 34 SMA 20 EMA og 20 SMA 10 EMA og 10 SMA Prøv og test og velg deretter ditt favorittsett Moving Averages. Flytte gjennomsnittlig videopresentasjon Andre versjoner av bevegelige gjennomsnitt I tillegg til tradisjonelle EMA-, SMA - og WMA-indikatorer finnes det flere andre typer MA'er tilgjengelig for Forex-forhandlere: Copyright copy Forex-indikatorer Displaced Moving Average (DMA) er ditt vanlige Moving gjennomsnitt med kun forskjell som Det er blitt skiftet i tid (enten bakover eller fremover). For å lage DMA legger vi til skiftverdien: En negativ verdi vil bety et skifte bakover - slik at ditt Flytte gjennomsnitt vil holde seg bak prisen N antall intervaller. Slike fordrevne flytende gjennomsnitt er i stand til å inneholde prisen i en trend bedre. En positiv verdi vil føre til et skifte fremover. Et slikt Flyttet Gjennomsnitt blir en ledende indikator, noe som til en viss grad bidrar til å forutse neste trekk. Jeg brukte 5ema, 10ema og 20ema. og når 5ema krysser over både 10and20ema. Jeg går inn i Long og vice versa. vennligst fortell meg at det er ok. cos er ny til forex trading. Awoooooooooooo Det er sikkert Ok. Det er en kjent teknikk i handel. kan noen fortelle meg hva som er det beste påvist glidende gjennomsnittet basert på din erfaring, avhenger av hva du vil ha fra det. Raskere trender - 20 SMA, midtre trender - 50 SMA, lengre trender - 100 eller 200 SMA. Hvis du vil bruke det flytende gjennomsnittet, ikke bare for å finne trender, men for faktisk å gi deg raske buysell signaler, så trenger du en mindre MA - 10 EMA er en som mest brukt. Hei, im jeffryloo din forklaring er veldig lett å forstå. Jeg gir deg 5 start. Som deg bruker jeg 50,100, amp 200 MA, men gjør 100 eksponentielle. 50 gir flott trendinformasjon, og alle tre gir utmerket dynamisk støttestøtte. Jeg vet at dette kan høres galt, men for meg er det beste kortsiktige gjennomsnittet en kanal laget av 8 Smoothed MA høy og 8 Smoothed MA lav. Dette gir utmerket trendretning og hjelper deg med å bevege seg sidelengs og bidra til å bestemme breakout. Dette gir også overlegen dynamisk støttestøtte. Det er åpenbart at dette ikke stole på et kryss, men mer på pris handling i forhold til kanalen som er veldig kraftig når kombinert med et par indikatorer som RSI amp ATR. Jeg lager dem hver en annen farge bare for å gjøre det enkelt å se høy og lav av kanalen. Takk for at du gir indikatorer og forklaringer vanskelig å finne noe annet sted. Du har hjulpet meg mer enn du kan forestille deg. Kan ledelsen fortelle m eller noen med dyktig forex trading erfaring. hva er det beste enten EMA eller SMA og tall for handel 15 minutter diagrammer med en langsiktig 68 timer opp til 12 timer outlook marked retning. Pluss hvis du også kunne forklare det bedre, vennligst nøyaktig hva som menes med det ovennevnte blogginnlegget angående skjermbildet av DMS-innstillingene (Displacement Moving Average). dvs.: Er det nummer som er relevant for tidsrammediagrammet en handler på og de respektive antall lysestake 3 fremover i markedet (foran dagens markedspris) og eller respektive negative -3 antall stearinlys bak dagens markedspris. Mange takk John hvis du vil ha en jevnere MA - SMA ville være bedre. Hvis du trenger en raskere MA - ta EMA. Utjevning hjelper til med å unngå falske pigger, men det forsinker også inngangs - og utgangssignaler. Mens med EMA har du mye raskere respons på prisendringer, men det kommer til en økt frekvens av falske signaler. Det er forskjellen. Alt avhenger av handelssystem, hvor både EMA og SMA kan brukes effektivt til handel på 15 min. TF. -10 Shift for Moving gjennomsnittet skifter bare indikatoren X antall barer på diagrammet for gjeldende tidsramme: minus ti vil bety at skiftet er 10 bar bak, pluss 10 vil skifte det 10 bar fremover. Takk for din gode jobb Hei. Jeg har bare et raskt spørsmål. Er det mulig å forstyrre et gitt flytende gjennomsnitt negativt og fortsatt ha linjen (MA) på dagens lys, i stedet for å ligge bak antall fordrevne lysverdier. Jeg tror ikke dette er mulig på MT4, hvis det er en separat indikator som kan gjøre akkurat dette takk og jeg håper spørsmålet mitt er klart nok

No comments:

Post a Comment