Tuesday 31 October 2017

Binære Tilvalg Meglere Hjelp Mt4 Ea


Velkommen til hjemmet til verdens første Binary Options-automatisert ekspertrådgiver Hvis du er ny på binære alternativer, kan du lese mer om det her. Om våre signaler Binærvalg er rett og slett investeringer som du lager basert på om nåværende pris på en eiendel vil stige eller falle innen utløpstidspunktet. Grunnen binære alternativer er så populære er på grunn av deres fantastiske utbetalingsbeløp. Du kan generere opptil 75 av investeringen din på hver vinnende handel. Våre signaler er utviklet og testet over en årrekke og er nå tilgjengelige for å bli brukt på en automatisert måte ved hjelp av en ekspertrådgiver. Hva er inkludert i vår pakke Expert Advisor som kan brukes enten automatisert eller til å generere signaler for ikke - MT4 BO megler 5 Maler du kan velge mellom, avhengig av din handelsstil Utdannelse forsterkningsmaterialer for handel Binær alternativer i Meta Trader 4 Tilgang til vårt klientområde, der vi ga oppdateringer og svar på spørsmål Del dette: Binær Options Trader The B. Inary O. ptions T. rader (BOT) er et fullt automatisert, algoritmisk handelssystem designet spesielt for handel med binære alternativer-symboler i Meta Trader 4-plattformen. Det som er unikt om BOT-systemet er at det ikke er behov for intervensjon fra brukeren - det er helt automatisert. Samtidig kan brukerne justere innstillingene for å dekke deres handelsbehov. Parametre som investeringsbeløp, utløpstid, par symbol, tid til handel og omvendt signal er alle håndterbare av brukeren. Flere foreslåtte maler er inkludert, men brukere oppfordres til å endre innstillingene i henhold til deres handelsbehov. Sjekk ut hvordan signalene ser på diagrammet: Denne EA er verdens første fullt automatiserte EA for Forex Binær Options i Meta Trader 4. Hvis du ikke har en MT4-konto for binære alternativer, får medlemmer informasjon om valgmeglere som tilbyr BO i MT4. Vi tilbyr også et varslings-bare system hvis du vil bruke vårt system med din eksisterende, ikke-MT4 Binary Options-megler. Funksjoner inkluderer Handel hvordan du vil - velg paret, tidsrammen, utløpet og investeringsbeløpet Flere foreslåtte maler inkludert Omvendt signalfunksjon Handel bare bestemte økter Bruk som et vanlig varslingssystem for handel med ikke-MT4 meglere Fullstendig automatisert - når du skriver inn din Ønskede innstillinger, ekspertrådgiveren plasserer automatisk handler for deg, 24 timer i døgnet, når markedet er åpent. Som abonnent vil du motta: Konstante oppdateringer og forbedringer av systemet. Utdannelsesmateriale. eBøker om handel. Binærvalg Brukerhåndbok for handel med binære alternativer i MT4 Kun spesialmedlemmer BO tilbyr Bestill i dag Fleksible medlemsskapsplaner som passer dine handelsbehov Ofte stilte spørsmål Hva er nøyaktigheten Nøyaktigheten avhenger av hvordan EA er lastet. Det er mulig å bruke EA på en 1-minutters tidsramme med 60 sekunders utløp, noe som ville generere mange handler, men mindre nøyaktige. Weve fant den beste kombinasjonen er en midtramme og utløp, for eksempel 15 minutter eller 30 minutter. Nøyaktigheten kan være så høy som 90 når du bruker midtidslinjer. Også dette varierer etter par. Oppstår signaler kontinuerlig i hele 24 timer Ja. EA genererer signaler 24 timer i døgnet når markedene er åpne. Vi har imidlertid lagt til en funksjonshandling i visse tider som gjør det mulig for handelsmenn å velge hvilken økt de vil bytte inn. Weve fant de mer aktive øktene, som London, produserer et høyere nøyaktighetsnivå. Tilbyr du en administrert kontotjeneste Nei, ikke for øyeblikket. Vi tilbyr EA som handelsmenn kan bruke etter eget skjønn. EA er fullt automatisert, men handelsmannen bestemmer hvilket utløp, tidsramme og par som skal brukes. Av denne grunn publiserer vi ikke resultater, da de varierer sterkt fra handelsmann til næringsdrivende. Publiserer du resultater Fordi resultatene varierer så sterkt, føler vi at det ville være misvisende å publisere resultater fra en enkelt klient. Det kan også hende at noen klienter ikke liker at resultatene deres blir publisert. Kan jeg bruke dette systemet på en ikke-MT4 binær megler Absolutt. Du vil imidlertid ikke ha fordelen av automatisering. Når et varsel er generert, må du plassere handelen på din binære megler. Får jeg koden til systemet BOT Members lisensierer EA og har ubegrenset bruk. Koden er ikke inkludert - den kan kjøpes separat. Hva er vilkårene i lisensen Månedlig abonnement - ubegrenset bruk på egne kontoer. Det betyr en lisens per person. Du kan bruke den på flere handelskontoer (ikke samtidig). Du kan ikke selge det, sub-lease det, eller bruke det til å drive et administrert kontoprogram. Er det noen garanterte garantier Vi garanterer ikke resultater, eller hvordan systemet kan utføre på noen meglere mot andre. Hvilke par kan jeg bruke dette på BOT kan lastes på hvilket som helst par levert av megleren. Noen meglere tilbyr forskjellige par. BOT medlemmer kan bruke så mange par som de vil. Hvilke par anbefales Traders har gode erfaringer med majors, spesielt GBP-kryss. Hvilke tidsrammer og utløp anbefales Weve har funnet ut at de 15 minuttene, 30 minuttene og timeutløpene gir de beste resultatene. Men kombinasjonen av 5 minutter (utløpsdiagram) er langt den mest populære. Imidlertid tilbyr hver megler et annet sett med utløp, så du må sjekke hvilke utløp som er tilgjengelige hos megleren. Hvilken megler anbefaler du Vi er megler nøytral, så vi publiserer ikke en liste over meglere offentlig. Men for medlemmer har vi forhold til meglere som kan lette en live-konto. Vi har forhold til disse MT4-meglerne. EA er låst med MQLLock-tjenesten. En bro som forbinder MQLLock og binæroptioner-mt4-medlemsområdet ble bygget som synkroniserer brukerdata. Hvis du er leverandør eller annen Forex-signalleverandør, kan denne broen kjøpes - se hele pakken her. Er alle meglere det samme Nei - hver megler kontrollerer Binary Options-innstillinger som forfall og par som tilbys. Andre innstillinger som endres individuelt av hver megler betyr at handelsforholdene vil variere fra megler til megler. Kan jeg bruke denne EA på normal spot Forex par Nei - ordreinngangsmekanismen er programmert spesielt for Forex-symboler med bo-suffiks. Binære alternativer handler annerledes enn spot Forex par. Del dette: Er det også mulighet for at MT5 vil tilby muligheter i nær fremtid Ifølge Fivos Georgiades fra MetaQuotes, i Traders magazine i april: Von unserer Seite wird der Handel mit binren Optionen nicht in MetaTrader 4 unterstzt. Dies drfte auch i Zukunft weiterhin so bleiben. I MetaTrader 5 er installert, den Handel med norske alternativer. Aber auch in der Version 5 wird es nicht mglich sein, binre Optionen zu handeln. Med andre ord, ingen binære alternativer i MT4 eller MT5. Jeg bruker MT4 til å analysere markedssignaler og for øyeblikket laget jeg manuelt binære opsjonshandler med megleren på deres hjemmeside. For å teste signalene hvis det er riktig og gir fortjeneste, vil jeg automatisere denne analysen og i tilfelle automatiske binære handler som 60-sekunders handler. Eksisterer i MT4 har alle funksjoner som er gjort for binære opsjonshandler som CALL PUT-innstilling også en utløptid. Det er åpenbart at dette er viktig, spesielt når jeg bruker 60-sekunders handler. Hvis MT4 tilbyr disse funksjonene, vet du en megler som gir handel med MT4 og tillater også handel med binære alternativer. Og hvis disse funksjonene ikke finnes, tror du det også vil bli integrert i fremtiden. Hei Bino, jeg trenger også den automatiske handel som du nevnte. Jeg kjenner en god megler som bruker MT4 EA som den binære broen (se vedlegg). Det jeg trenger er en ekstra funksjon som jeg nevnte i Notisblokken i zip-filen. Jeg håper noen kan hjelpe oss med å legge til funksjonen som trengs. Merk: Beklager, jeg klarte ikke å legge til en zip-fil. Det virket ikke. Jeg bruker MT4 til å analysere markedssignaler og for øyeblikket laget jeg manuelt binære opsjonshandler med megleren på deres hjemmeside. For å teste signalene hvis det er riktig og gir fortjeneste, vil jeg automatisere denne analysen og i tilfelle automatiske binære handler som 60-sekunders handler. Eksisterer i MT4 noen funksjoner for å lage binære alternativer handler som CALL PUT innstilling også en utløpstid Jeg bruker også Binary Options og, som en tidligere C programmerer, liker jeg å bruke MQL til å automatisere mine signaltester. Dessverre kunne jeg ikke finne en måte å bruke EAs og Strategy Tester på for å teste mine indikatorer, så jeg benyttet meg til å bygge et MQL-rammeverk for å etterligne hva disse verktøyene gjør, men å bruke utløpstidene i stedet for TPSL-nivåer. For å teste signalindikatoren min (SI) bygger jeg en andre indikator - som jeg kaller Backtest Indicator (BI) - ringer SI via iCustom-funksjonen og teller hvor mange signaler er ITM og hvor mange er OTM i en forutbestemt sluttid: data lagres deretter i en CSV-statistikkfil. Deretter bruker jeg et skript for å starte BI med for-sykluser av forskjellige sett med inngangsparametere og utløpstid for å etterligne EA-optimaliseringen som er tilgjengelig i MT. Det siste trinnet er analysen av CSV-statistikkfilen ved hjelp av Excel på jakt etter de beste parameterne. Når SI er fullt optimalisert, kjører jeg den i MT4 og bruker signaler til å legge inn manuelt BO på mitt meglersted. For hvert SI å teste trenger jeg noe kodingsarbeid for å tilpasse BI og skriptet til indikatoren, selv om den generelle strukturen forblir den samme. Har noen prøvd en lignende tilnærming, liker jeg å kjøre en binær EA på MT4. Jeg vet ikke hvordan jeg skal endre kvotormal EA for FXquot til en binær EA Har noen allerede en EA som kjører på binærdiagrammet på MT4 Iam som er interessert i bestillingsfunksjonen (utløpsdato osv.) Kanskje kan noen vise kode for en test-EA Takk på forhånd Vennligst ikke doble innlegg, mql5enforum137185 Vennligst slett ditt andre innlegg. Jeg er ikke sikker på om det er greit å legge til dette som svaret mitt Moderator, vennligst gi råd. Hei alle, jeg bruker direkte fx dot com, australske tror jeg. De tilbyr binære alternativer i MT4, og det som i hovedsak skjer, er at F9-funksjonen konverterer til en Put-Call-funksjon. Parene blir også til. bo instrumenter. Deres nettsted har all funksjonalitet du trenger. Dens fra noe de gjør med handelsverktøy fx dot com. Sistnevnte pleide å lage dem som plugin-moduler til Metaquotes klaget. (Refadvice trengs her. Gjør meg om hvis jeg er feil). Det ser ut til at de har funnet en måte å bygge den på nå Alle spekulative, men det fungerer for meg. Nå venter på handelsverktøy fx for å komme tilbake på BOEA utvikling.

No comments:

Post a Comment